FANDOM

Exquisite Corpse to siedemnasty odcinek drugiego sezonu The Originals.

OpisEdytuj

PANOWANIE NAD DEMONEM - Kiedy przebudzenie się Evy Sinclair więzi bezradną Rebekah, Klaus jest zmuszony odłożyć na bok brak zaufania do Freyi, aby uratować życie drugiej siostry. W tym samym czasie Hayley i Elijah dowiadują się więcej na temat brutalnej przeszłości Evy od Josephine, która dokonuje zaskakującego odkrycia w sprawie przyszłości panny Marshall. Kiedy kończy się czas na ocalenie Rebekah, Marcel zwraca się do niechętnego Vincenta o pomoc w pokonaniu Evy, ale ich plan przybiera niespodziewany kierunek, ponieważ czarownica nie zamierza poddać się bez walki. Davina także występuje.

StreszczenieEdytuj

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

  • Marisela Zumbado jako nastolatka

Postacie cykliczneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Until The Ribbon Breaks - A Taste Of Silver
  • Eddie South & His Alabamians - That's What I Call Keen
  • Listenbee Feat. Naz Tokio - Save Me

CytatyEdytuj

Eva: Wszyscy żyjemy, mając wewnątrz demona. W niektóre dni kontrolujemy go. W inne to on kontroluje nas. Zawsze jest głodny. Żywi się pożądaniem, tęsknotą. I podczas gdy ty smacznie śpisz, on kusi cię do przekroczenia każdej granicy, jaką kiedykolwiek narysowałeś. A w tym czasie nęka cię, nęci i sprawia, że przestajesz być zdolny do odróżnienia przyjaciela od wroga. I kiedy już przemieni twych, których kochasz w tych, z którymi walczysz, oznacza to, iż demon posiadł cię w całości.

Hayley: Czy ty tak na poważnie? (wskazuje na Gię) Ona robi tutaj robi talent show, każdy wampir całuje panią w dupę, a ostateczna odpowiedź to "Pieprzcie się"?
Gia: Hayley.
Hayley: Odwal się.

Josephine: Nadchodzi burza, dziecko. A twoje najmroczniejsze demony nadejdą wraz z nią. Nie wiem jak się nazywają, ale kiedy przyglądam się twojej przyszłości jest tam ciemność, która powinna cię przerażać.

CiekawostkiEdytuj

  • Eva próbuje porwać Hope, by dokończyć proces zbierania mocy, ale zostaje powstrzymana przez Hayley i Klausa.
  • Eva przjmuje tymczasowo kontrolę nad swym ciałem i wszyscy starają się odzyskać Rebekah, co ostatecznie się udaje. Panna Mikaelson nie może wrócić do własnej postaci, ponieważ jej życie jest związane m.in. z Daviną.
  • Esther dowiaduje się, że jej wnuczka żyje, a Dahlia jest w drodze.
  • Josephine ostrzega Hayley przed burzą, jaka zawładnie jej życiem.
  • Freya spotyka Esther po tysiącu lat. Matka podejrzewa, że dziewczyna jest lojalna Dahlii.
  • Esther wyznaje Klausowi, że chiała przywrócić im ludzką postać, by ją na nowo pokochali.
  • Po tym jak Freya ocala jej życie, Josepine włącza ją do Sabat Tremé.
  • By uratować Rebekah, Klaus zgadza się na otworzenie umysłu przed Freyą. Ta poznaje jego tajemnice i postanawia odwrócić rodzeństwo przeciwko niemu.
  • Freya zabija Esther, przemieniając ją w setki martwych szpaków.

GaleriaEdytuj