FANDOM

Dziennik Maggie był pisany w latach 1951-1960 przez Maggie James.

HistoriaEdytuj

Maggie, w latach 1951-1960, opisywała wszystkie swoje przeżycia i przemyślenia w dzienniku. Prawdopodobnie w ten sposób zbierała swoje myśli w jedną całość oraz przechowywała dla siebie cenne wspomnienia.

Sezon 5Edytuj

W Man on Fire, Enzo czyta Stefanowi jej dziennik, dając wampirowi szansę, aby ten przyznał się do zamordowania jego ukochanej. Salvatore nie ma jednak pojęcia, dlaczego Lorenzo myśli, iż to on ją zabił. Twardo upiera się przy tym, że jej nie zamordował, a my widzimy retrspekcje do 1960 roku, kiedy spotyka on Maggie. Nastrasza ją swoją wampirzą twarzą, jednak jej nie krzywdzi. Potem dowiadujemy się, iż zabił ją Damon, ponieważ ścigał członków Augustine i miał wyłączone uczucia.

WpisyEdytuj

10 czerwca 1951

  • „Znalazłam pracę w przedszkolu. Uwielbiam dzieci, ale wciąż czuję się zagubiona, obojętna. ”

Marzec 1953

  • „Podczas gdy wszystkie z moich koleżanek się zakochiwały, ja z jakiegoś powodu zdaję się nie być w stanie z nikim porozumieć, tak jakby jakaś część mojej duszy zaginęła albo była martwa. Moja siostra mówi, że więcej mężczyzn znajdę w mieście. Może się przeprowadzę. ”