FANDOM

To Francuska Dzielnica. Nie ma tu miejsca dla subtelności.
—Marcel o Dzielnicy.[źródło]
Dzielnica Francuska (ang. The French Quarter, fr. Le Vieux carré français lub Quartier français, hiszp. Barrio Latino ) to najstarsza dzielnica w Nowym Orleanie. Kiedy Nowy Orlean został założony w 1718 roku przez Jean-Baptiste Le Moyne de Bienville, miasto początkowo było skupione na Dzielnicy Francuskiej.

Byli mieszkańcyEdytuj

Nadprzyrodzone frakcje Edytuj

  • Wilkołaki: wcześniej wygnane z miasta przez wampiry, na krótko odzyskały kontrolę nad miastem dzięki Francesce Guerrerze. Po jej śmierci wilkołaki były pod przywództwem Esther i Finna, do momentu, gdy kontrolę nad wilkołakami przejęli Hayley i Jackson.
  • Wampiry: z początku pod kontrolą Klausa i jego rodziny od założenia miasta w 18 wieku do 1919 roku, kiedy to Mikael zmusił Pierwotnych do ucieczki. Po tym przywódcą został Marcel Gerard, który rządził wampirami twardą ręką do momentu, gdy Klaus zmusił go do porzucenia swojej roli w 2011 roku. Klaus i Elijah zaczęli rządzić nadprzyrodzoną społecznością do momentu, gdy wilkołaki Guerrera zabiły wszystkie wampiry ze starej armii Marcela (z wyjątkiem Josha).
  • Czarownice: Czarownice straciły kontrolę nad Francuską Dzielnicą i miały zakaz praktykowania magii na skutek działań Marcela Gerarda, jednakże po powrocie Pierwotnych do miasta zaczęły publicznie praktykować magię.