FANDOM

Rozbuduj!
Wiesz dla czego byłem na cmentarzu, i dlaczego tylko tego dnia biorę wolne? Bo oddaję hołd ojcu i młodszej siostrze zamordowanym przez wampira, na którego cześć nazwano tę bibliotekę. Teraz spędzam tu każdy dzień, przez cały rok kocham swoją pracę, ale w dzień pamięci nie mogę patrzeć na to miejsce.
—Dorian do Kaleba[źródło]

Dorian Williams to postać cykliczna w ósmym sezonie Pamiętników Wampirów i w Wampiry: Dziedzictwo. Był studentem i stażystą okultyzmu, który pracował z Alarickiem Saltzmanem i Peterem Maxwellem. Gdy Alaric wraz z Caroline otworzyli szkołę Salvatore Boarding School for the Young & Gifted, został w niej nauczycielem i bibliotekarzem.

Wczesne lata życia Edytuj

Niewiele wiadomo o życiu Doriana nim został stażystą Alarica. Wiadomo, że był zaprzyjaźniony z Georgie i jest bardzo dobrze wykształcony. Rodzina Doriana padła ofiarą szaleńczego mordu wykonanego przez Stefana Salvatore w 2010 roku, gdy Stefan przebywał wraz z Klausem. Salvatore użył na Dorianie perswazji by ten uwierzył, że jego ojciec i siostra zginęli za sprawą pożaru domu.

Pamiętniki Wampirów: Sezon 8 Edytuj

The Originals: Sezon 5 Edytuj

Dorian widziany jest w odcinku Where You Left Your Heart, w Szkole Salvatore gdzie po samobójstwie jednego z uczniów i po wycieknięciu prawdy, że Hope podła mu swoją krew by przemienić go w hybrydę, Dorian puka do pokoju Hope i informuję ją, że dyrektor szkoły Alaric Saltzman chcę ją zobaczyć w swoim gabinecie i prosi ją by spakowała swoje rzeczy gdyż wraca do domu.

Wampiry: Dziedzictwo Edytuj

Osobowość Edytuj

Dorian przyjmuję bardzo spokojną i opanowaną postawę, którą pokazuję wiele razy. Nie raz udowodnił jak wielką ma wiedzę w tematach nadprzyrodzonych i okultystycznych. Swoją mściwą stronę ukazał gdy przypomniał sobie, że jego rodzina nie zginęła w wypadku lecz została zabita przez wampira Stefana Salvatore i chciał sprawiedliwości za czyny, które popełnił wampir. Dorian okazał jednak skruchę i postanowił nie mścić się na Stefanie.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Dorian jest młodym mężczyzną o wysokim wzroście, który z reguły nosi ciemne ubrania. Ma krótkie czarne włosy i ciemne oczy.

Wystąpienia Edytuj

Moce i zdolności Edytuj

Słabości Edytuj

Relacje Edytuj

Alaric Saltzman

Ciekawostki Edytuj

  • Był studentem Alarica.
  • Jego ojca i młodszą siostrę zabił Stefan Salvatore.
  • Jest bardzo kompetentną osobą w sprawach nadprzyrodzonych i okultystycznych.