FANDOM

Diabelska gwiazda to czarnomagiczny przedmiot powodujący tysiąc cięć jednym cięciem. Został stworzony przez Kola Mikaelsona, a zaklęty przez dwie czarownice: Astrid Malchance i Mary-Alice Claire.

Historia Edytuj

Diabelskie Gwiazdy zostały przeklęte na początku 1900 roku przez Mary-Alice Claire i Astrid Malchance wraz z innymi przedmiotami po tym jak Kol Mikaelson kazał im to zrobić. Młodszy brat Klaus'a chciał go tym zneutralizować.

Davina opowiada Camille i Marcel'owi, że uczyła się o nich w Lycée. Według Daviny, gdy rzucono w nich jedną osobę na jej ciele pojawiają się miliony cięć.

The OriginalsEdytuj

Sezon 1Edytuj

W From a Cradle to a Grave, Marcel chciał użyć tych gwiazd, aby skrzywdzić Klaus'a. Drugim celem było zdobycie jego krwi, aby Davina była w stanie uratować wampiry po Ugryzieniu wilkołaka. Jednak, gdy Marcel przybywa na cmentarz gdzie Hayley, Elijah i Klaus walczą przeciwko Genevieve, Monique i Abigail, które chcą zabić nowo narodzoną córeczkę Klaus'a i Hayley, Hope. Wampir rzuca Diabelską Gwiazdę w Monique, które już prawie zabiła dziewczynkę. Czarownica dostała nią w brzuch i na jej ciele pojawiło tysiące cięć, przez co kobieta się wykrwawia.

Sezon 3 Edytuj

Podczas odcinka No More Heartbreaks, Cami rzuca jedną z Diabelskich Gwiazd w Lucien'a lecz działa ona na niego tylko chwilowo.

Użyto na Edytuj

GaleriaEdytuj