FANDOM

Detoured On Some Random Backwoods Path to Hell jest szóstym odcinkiem ósmego sezonu Pamiętników Wampirów.

Opis Edytuj

PAUL WESLEY WYREŻYSEROWAŁ TEN ODCINEK GDZIE STEFAN DOKONUJE NIESPODZIEWANEGO POŚWIĘCENIA - Kiedy jej dzieci stają się celem najnowszego planu Syren, Caroline podejmuje drastyczne środki, by upewnić się, że nic nie stanie na drodze zapewnienia bezpieczeństwa jej rodzinie. Ścigając się z czasem, Stefan deklaruje zrobić wszystko, co może by ocalić bliźniaczki, podczas gdy napięcie pomiędzy Alariciem i Caroline dochodzi do wrzenia, doprowadzając ich do stanięcia twarzą w twarz z trudną rzeczywistością dotyczącą przyszłości ich rodziny. Tymczasem, gdy Enzo uważa, że nie jest w stanie odeprzeć ostatniego posunięcia Sybil, Stefan sięga do jego podświadomości i po drodze rozpoczyna łańcuch zdarzeń, gdzie musi stawić czoła ze zmieniającą życie decyzją. Kat Graham i Zach Roerig także występują.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

Soundtrack Edytuj

  • By Your Side – The Red And The Blue
  • June Gloom – The Delta Riggs
  • Easily – Fort Lean
  • The Nobodies – Marilyn Manson
  • Turn Around – Early Winters
  • Cut Love – Hayden Calnin
  • Way Down We Go – Kaleo

Cytaty Edytuj

Widea promocyjne Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł Detoured On Some Random Backwoods Path to Hell jest nawiązaniem do wypowiedzi Caroline z odcinka Let the Right One In , kiedy to zabłądziła w lesie podczas ulewy i przypadkowo trafia na ciało martwej Vicki Donovan.

GaleriaEdytuj