FANDOM

Danielle Rose Russell to amerykańska aktorka, która wciela się w postać Hope Mikaelson w 5 sezonie The Originals i serialu Wampiry: Dziedzictwo.

Biografia Edytuj

Danielle urodziła się w Pequannock Township, a wychowała w West Milford w News Jersy. Jej mama jest tancerką a ojciec muzykiem. Jako dziecko była modelką pojawiającą się w reklamach. Następnie wstąpiła do teatru regionalnego, występując w kilku sztukach. w 2018 roku ukończyła szkołę średnią przez kurs internetowy.

Ciekawostki Edytuj

  • Uważa się za „niezwykle” podobną do swojej postaci, Hope Mikaelson .
  • Gra od dziesięciu lat.
  • Jej ulubionym zwierzęciem jest sowa.
  • Stwierdziła, że ​​sceny zjednoczenia między Klausem i Hope były naprawdę satysfakcjonujące dla serialu, szczególnie ze względu na zdolności aktorskie Josepha Morgana.
  • Była fanką Pamiętników Wampirów, zanim dostała rolę Hope, ale nigdy wcześniej nie widziała The Originals. Dopiero gdy była bliska zdobycia roli, zaczęła od sezonu czwartego.
  • Danielle grała córkę postaci Sebastiana Roché w A Walk Among The Tombstones. Sebastian wcielił się w postać Mikaela w Pamiętnikach Wampirów i The Originals , który jest ojczymem jej bohaterki Hope Mikaelson.