FANDOM

City Beneath the Sea to dwudziesty odcinek drugiego sezonu The Originals.

OpisEdytuj

NADCHODZĄCE TERMINY I KUSZĄCE PROPOZYCJE - Kiedy Dahlia znajduje mądry sposób na zwrócenie uwagi Klausa, ujawnia kilka zaskakujących szczegółów dotyczących małej Hope i zostawia go z kuszącą propozycją, którą musi rozważyć. W innym miejscu, gdy Elijah i Freya znajdują się po przeciwnych stronach w rozmowach, jak poradzić sobie z wiszącym w powietrzu ostatnim terminem wyznaczonym przez Dahlię, Rebekah, Davina oraz Cami współpracują, by stworzyć własną strategię. W tym samym czasie, w następstwie spięcia pomiędzy Elijah i Jacksonem na bagnach, Hayley zostaje zmuszona podjąć trudną decyzję na temat przyszłości Hope i swojej. W końcu Vincent, który jest skłonny zostawić za sobą swą przeszłość jako czarownik, przychodzi do Daviny z propozycją, jaka ją intryguje.

StreszczenieEdytuj

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Eartha Kitt - Chantez-les Bas (Sing 'em Low)
  • Letts - Matches

CytatyEdytuj

Esther: Boję się, Dahlia.
Dahlia: Niepotrzebnie. Ochronię nas, Esther, ale chodź ze mną, musimy trzymać się razem, zawsze i na wieczność. Obiecujesz?
Esther: Obiecuję.

Esther: Dahlia, przestań. Nie chce dłużej uprawiać magii.
Dahlia: Magia utrzymuje nas przy życiu.
Esther: Mikael może mnie ochronić, siostro. Planujemy się pobrać... i mieć rodzinę.
Dahlia: Ja jestem twoją rodziną. Jestem twoją siostrą. Obiecałyśmy sobie...
Esther: Będziesz zawsze moją siostrą, Dahlia! Ale chce mieć własne dzieci. I... kocham go [Mikaela].

Rebekah: Będziesz musiał mnie zabić, żeby mnie zatrzymać.
Marcel: Pamiętaj, że to przez Evę Sinclair jesteś powiązana z 8 nastoletnimi czarownicami. Jeśli tobie się coś stanie, to im również, włączając w to Davinę. Wiem, że tego nie chcesz...
Rebekah: Nie mogę żyć jak porcelanowa lalka i nie mam pojęcia jak cofnąć to cholerne zaklęcie.

CiekawostkiEdytuj

  • Dahlia za sprawą magii przenosi Klausa do swojego umysłu, by pokazać mu swoją przeszłość.
  • Pod koniec odcinka, Dahlia odsztyletowuje Klausa.
  • Hayley wybiera Jacksona i swoją watahę zamiast Mikaelsonów.

WideoEdytuj

GaleriaEdytuj