FANDOM

Christopher Cousins to aktor, który gra seniora rodu Parker, Joshuę w szóstym sezonie Pamiętników Wampirów.

Biografia

Christopher Cousins utorował sobie drogę do kariery poprzez wcielanie się w wyjątkowe, różnorodne postacie. Ten utalentowany, dobrze znający się na fachu, aktor ma mroczną i przykuwającą uwagę prezencję na scenie. Głębia i dusza, jaką Christopher nadaje swym rolom, może mieć korzenie w miejscu jego narodzin, w Nowym Jorku lub zakątkach Oklahomy, gdzie dorastał. Niezależnie jednak od tego, po ukończeniu Uniwersytetu Bostońskiego, Cousins odkrył w sobie zdolność wsiąkania w każdą postać, jaką przedstawiał. Udoskonalał swe umiejętności jako zakontraktowany aktor w "One Life to Live" (1968) jako Cane Roga - przestępca, który udawał innych ludzi.

Dostaje oceny pełne uznania jako wartościowy aktor od producentów, reżyserów i widowni w całym kraju. Ma na swoim koncie wiele różnorodnych ról: wytwornego brytyjskiego biznesmena w "Gra o miłość" (1999), nieprawego i niebezpiecznego bohatera w "Earth vs. the Spider" (2001), gapowatego ojca w "Wojna płci", czarny charakter w "Dead Dog" (2001); kochającego i pogrążonego w żałobie ojca w "Ostry dyżur" (1994).

Życie prywatne

Jego żoną jest aktorka Laurie Anne Frank, z którą ma dwójkę dzieci.

Ciekawostki

  • Jego wymarzoną rolą byłby Odyseusz, grecki bohater w wojnie trojańskiej.
  • Jego ulubiony film to "Ran" (1985).
  • Inspiruje się Jeffem Bridgesem.
  • Poświęca się wielu organizacjom charytatywnym.
  • W wolnym czasie maluje, czyta i rozwiązuje krzyżówki.