FANDOM

Bransoletka posłuszeństwa została zaprojektowana przez Kola Mikaelsona oraz zaczarowana przez Mary-Alice Claire i Astrid. Aktualnie jest to własność Daviny. Dziewczyna dzięki niej mogła kontrolować Mikaela. Podczas, gdy nosiła bransoletkę, Pierwotny nie mógł jej nic zrobić. Davina mogła używać obiektu tylko wtedy, gdy był on na jej nadgarstku. Zmuszony przez Mikaela, Kol zdjął urok z przedmiotu, przez co stał się on bezużyteczny.

HistoriaEdytuj

Bransoletka posłuszeństwa została stworzona przez współpracujące z Kolem Mikaelsonem czarownice, Mary-Alice Claire oraz Astrid, które mężczyzna nauczył magii zwanej kenyą, służącej do nadawania przedmiotom niezwykłych właściwości. Kobiety tworzyły kolejne zaczarowane obiekty w celu zebrania siły do pokonania Klausa Mikaelsona.

The OriginalsEdytuj

W From a Cradle to a Grave, Davina udaje się do schowka z magicznymi przedmiotami należącego do rodziny O'Connell, gdzie znajduje m.in. tę właśnie bransoletkę. Czerpie z niej moc potrzebną do wskrzeszenia Mikaela, nadając jej przy tym cel - zniewolenie Pierwotnego. Dzięki obiektowi może dowodzić mężczyzną, który spełnia wszystkie jej polecenia.

W Rebirth, Davina przypomina Mikaelowi, że za pomocą bransoletki może zmusić go niemal do wszystkiego, a on nie ma prawie żadnej kontroli nad swoimi czynami.

W Alive and Kicking, Davina spotyka się w barze z Kalebem (właśc. Kol Mikaelson). Podczas ich randki wybucha awantura wśród wilkołaków wezwanych przez Finna. Dziewczyna trafia w centrum zamieszania. By ratować swoje życia, używa bransoletki i wzywa Mikaela, który przybywa jej na ratunek. Pierwotny zabija wielu napastników, ale jeden z nich zdejmuje pannie Claire bransoletkę. Widząc to, Mikael atakuje dziewczynę. W ostatniej chwili ratuje ją Elijah. Czarownica zakłada bransoletkę na rękę i ujarzmia na nowo Pierwotnego.

W Live and Let Die, Davina zabiera Mikaela do domku należącego do jej rodziny. W nocy, myszkujący w jej rzeczach w poszukiwaniu kołka z białego dębu Kol zostaje przyłapany przez Mikaela. W zamian za ocalenie życia, obiecuje ojcu (który nie wie, z kim w rzeczywistości ma do czynienia) zdjęcie czaru z bransoletki Daviny. Pierwsza próba nie dochodzi do skutku, ponieważ dziewczyna się budzi. Kiedy jednak traci ona przytomność, czarownik dokańcza zdejmowanie zaklęcia. Odtąd Mikael jest wolny.

W Red Door, Davina dowiaduje się, co się stało z jej bransoletką.

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo sądzono, że Davina nadała bransoletce unikalne właściwości, jednak przedmiot został stworzony w celu władania nad czynami innej osoby.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj