FANDOM

Billy's to bar, który należał do wampira Willa. Zawarł on z Damonem umowę w latach 70-tych. Dzięki temu Salvatore mógł żywić się na klientach baru, a następnie dostarczać przyjacielowi ich dowody osobiste.

Lata 70-te

W latach 70-tych XX. wieku Damon był częstym gościem w barze Billy's, gdzie żywił się na ludziach, a ich dowody osobiste przekazywał właścicielowi knajpy, Willowi. Mężczyzna ów zajmował się sprzedawaniem fałszywych dowodów, a jego częstą klientką była uciekająca kobieta. W klubie odbywały się huczne imprezy z koncertami undergroundowych kapel.

Gdy na życzenie Stefana, do Nowego Jorku przybyła Lexi, przesiadywała tu wieczorami, pomagając Damonowi odzyskać jego człowieczeństwo. Pewnego razu mężczyzna wyznał jej miłość, a w konsekwencji spędzili noc na dachu Billy's, co okazało się sztuczką Salvatore'a, który zabrał kobiecie pierścień umożliwiający jej chodzenie podczas dnia.

Sezon 4

Damon zabiera tu Elenę pod pretekstem zabawienia się, podczas gdy w rzeczywistości szuka namiarów na Katherine. Ich śladem podąża poszukująca lekarstwa Rebekah. Salvatore opowiada im o latach spędzonych w tym barze i pozwala im karmić się na ludziach imprezujących tutaj. Sam odnajduje trop panny Pierce, a później udaje się na dach z Eleną, która próbuje go uwieść i zabrać mu to, co znalazł. W rezultacie dziewczyna skręca kark wampirowi i pozostawia go na owym dachu.

Wystąpienia

Galeria

Zobacz również