FANDOM

Billy's to bar, który należał do wampira Willa. Zawarł on z Damonem umowę w latach 70-tych. Dzięki temu Salvatore mógł żywić się na klientach baru, a następnie dostarczać przyjacielowi ich dowody osobiste.

Lata 70-teEdytuj

W latach 70-tych XX. wieku Damon był częstym gościem w barze Billy's, gdzie żywił się na ludziach, a ich dowody osobiste przekazywał właścicielowi knajpy, Willowi. Mężczyzna ów zajmował się sprzedawaniem fałszywych dowodów, a jego częstą klientką była uciekająca kobieta. W klubie odbywały się huczne imprezy z koncertami undergroundowych kapel.

Gdy na życzenie Stefana, do Nowego Jorku przybyła Lexi, przesiadywała tu wieczorami, pomagając Damonowi odzyskać jego człowieczeństwo. Pewnego razu mężczyzna wyznał jej miłość, a w konsekwencji spędzili noc na dachu Billy's, co okazało się sztuczką Salvatore'a, który zabrał kobiecie pierścień umożliwiający jej chodzenie podczas dnia.

Sezon 4Edytuj

Damon zabiera tu Elenę pod pretekstem zabawienia się, podczas gdy w rzeczywistości szuka namiarów na Katherine. Ich śladem podąża poszukująca lekarstwa Rebekah. Salvatore opowiada im o latach spędzonych w tym barze i pozwala im karmić się na ludziach imprezujących tutaj. Sam odnajduje trop panny Pierce, a później udaje się na dach z Eleną, która próbuje go uwieść i zabrać mu to, co znalazł. W rezultacie dziewczyna skręca kark wampirowi i pozostawia go na owym dachu.

WystąpieniaEdytuj

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj