FANDOM

Beatrice Bennett była potężną czarownicą, która żyła w XVIII wieku i należała do Rodziny Bennett.

Historia Edytuj

W 1690 roku rodzina Beatrice wyjechała z Salem do Wirginii, aby uniknąć prześladowań na czarownicach. W nowym miejscu jej rodzina zbudowali nową społeczność i wzbogacili swój sabat.

Beatrice dorastała w Mystic Falls, gdzie poznała Ethana Maxwella, z którym miała bliską więź.

Sezon 8 Edytuj

W What Are You?, Matt Donovan opowiada historie swojego przodka Ethana Maxwella z roku 1790 podczas tworzenia dzwonu Maxell'ów.

Beatrice w rozmowie z Eathanem mówi, ze jej matka była zadowolona gdy dostała od niego list, że dzwon jest już skończony. Bea była jeszcze bardziej zadowolona z otrzymanego listu od Maxella, gdyż rozszyfrowała w nim ukrytą informacje skierowaną do niej "Twoja odwaga nas wszystkich ocali". Eathan wspomina także nieludzkich istotach nawiedzających las i zabijających osoby z ich otoczenia. Wszyscy wieżą, że dzwonienie dzwonem Maxella wypędzi bestie z ich ziemi.

W I Was Feeling Epic, Beatrice wraz z innymi czarownicami z rodu Bennett zjednaczają się i rzucają razem zaklęcie by pomóc Bonnie uratować Mystic Falls przed ogniem piekielnym.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Bea była piękną młoda kobietą pochodzenia afrykańskiego, o jasnobrązowej skórze i czarnych kręconych włosach. Jej oczy były koloru brązowego.

Wystąpienia Edytuj

Sezon 8 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Po upadku drugiej strony zaznała spokoju.
  • Jest pierwsza czarownicą z rodu Bennett, która zamyka syreny w skarbcu.**Drugą była Lucy a trzecią Bonnie.

Galeria Edytuj