FANDOM

Rozbuduj!

Arcadius, lepiej znany jako Cade, był postacią cykliczną w ósmym sezonie Pamiętników Wampirów. Był pierwszym na świecie medium. Po śmierci stał się znany jako Diabeł twórca Piekła.

Wczesne lata życia Edytuj

Przed 750 p.n.e Edytuj

Arcadius urodził się we wsi położonej na wyspie na Morzu Śródziemnym. Był obdarzony zdolnością do wnikania w umysły innych ludzi, był na świecie pierwszym medium. Używał swych mocy by współczuć i pomagać innym, które doprowadziły go do bycia uwielbianym przez swoich kolegów mieszkańców. Jednak, gdy użył swoich mocy, aby zajrzeć do umysłu człowieka i zobaczyłem jego "nieczyste" myśli dla młodej kobiety we wsi, zbliżył się do człowieka wraz z ofertą, aby pomóc stłumić swoje "żądze" za pomocą swojego daru. Jednak mężczyzna był upokorzony i wściekły, więc zamiast tego zwrócił wieśniaków przed Arcadiusa. Arcadius został schwytany i spalony na stosie. W swoich ostatnich chwilach, Arcadius stworzył wymiar zwany piekłem. Dusza Arcadiusa przebywała w tym nowym świecie i od tej pory zbierał on dusze grzeszników, którzy zginęli.

Sezon 5 Edytuj

W Gone girl, Arcadiusa nie było widać ale to on skazał Katherine Pierce na piekło.

Pamiętniki WampirówEdytuj

Sezon 8 Edytuj

Osobowość Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest najstarszą znaną osobą z TVD

GaleriaEdytuj