FANDOM

Rozbuduj!

Andie Star była 30-letnią prezenterką telewizyjną w Mystic Falls oraz przyjaciółką Jenny Sommers. Miała romans z Damonem Salvatore, który zaczął się kiedy on był przygnębiony po śmierci Rose. Była przez niego traktowana tak samo jak kiedyś Caroline Forbes. Została zahipnotyzowana przez Stefana Salvatore, by się zabiła.

Pamiętniki Wampirów Edytuj

Jenna przedstawiała Andie Damonowi przy Mystic Grillu. Damon na początku jej nie interesował, ale później, pewnej nocy, zadzwonił do niej i zaprosił ją do swojego domu, by zwierzyć się komuś po śmierci Rose. Damon rozmawiał z nią o swoich problemach i miłości do Eleny. Następnie nakarmił ją i zmusił, żeby nikomu nie mówiła. Damon nie dbał o Andie, wykorzystując ją do seksu i karmienia oraz wykorzystując ją regularnie do swoich celów.

Występowała w wielu odcinkach, zwykle opuszczając pensjonat Salvatore z szalikiem na szyi. Po kłótni ze Stefanem i Eleną, Damon poszedł do swojego pokoju, gdzie czekała na niego Andie. Wyznała mu swoją miłość do niego, przez co po raz pierwszy wykazał chęć zabicia jej, ale powstrzymał się i zmusił Andie do odejścia, zanim pojawiła się w nim chcęć do zabicia jej.

W odcinku The Birthday, Andie pomogła mu znaleźć informacje o Stefanie przez jej kontakty. Pracowała do późna na stacji, gdy nagle pojawił się Stefan, który zmusił ją do pozostania na skraju sceny. Kiedy przybył Damon, Stefan zmusił go do obserwowania, jak Andie skacze i spada na ziemię, umierając na skutek uderzenia. Damon był wyraźnie zasmucony, gdy klęczał i obserwował martwe ciało Andie. Damon gorzko próbował odeprzeć swoje uczucia przed Eleną następnego ranka, ale w końcu wyznał Elenie, że Andie i on cały czas szukali Stefana. Elena była wściekła, że jej tego nie powiedział.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2

Sezon 3

CiekawostkiEdytuj