FANDOM

Rozbuduj!
Aiden L. to wilkołak, który był przywódcą stada Półksiężycowych pod nieobecność swego wieloletniego przyjaciela, Jacksona. Po jego powrocie, zrzekł się statusu alfy, jednak za namową Klausa, ubiegał się o odzyskanie pozycji. Był związany z wampirem, Joshem. Planował opuścić Nowy Orlean wraz z nim, jednak został zabity przez Dahlię.

HistoriaEdytuj

The Originals: Sezon 2Edytuj

Wygląd zewnętrznyEdytuj

OsobowośćEdytuj

WystąpieniaEdytuj

The Originals: Sezon 2:

RelacjeEdytuj

Joshua Rosza
Aiden josh 2x10
Edytuj

Josh był chłopakiem Aidena. Zaczynali ze sobą randkować na początku drugiego sezonu, ich pierwszy pocałunek był w odcinku The Brothers That Care Forgot, niestety ze względu na ich odmienny gatunek ich związek był wystawiany na różne próby. Lecz ich związek rozkwitał, a ich gatunki tworzyły sojusz, pokonawszy te przeszkody, publicznie ujawnili swój związek w I Love You, Goodbye, i oficjaie mogli zacząć się spotykać, a Josh przeprowadził się do mieszkania Aidena, lecz gdy wilkołak odczówa presje sojuszu z Klausem, prosi Josha, by uciekli i rozpoczęli wspólne życie gdzieś indziej. Nietety zanim Aiden miał okazję spotkać się z Joshem zostaję zabity przez Dahlię. Josh po 14 latach rozłąki nie zaprzestał o nim myśleć. W odcinku There in the Disappearing Light gdy Joshua umiera widzimy ich po "drugiej stronie". Joshua się tam pojawia, a Aiden podjezdża po niego autem. Josh wchodzi do samochodu po czym się całują i odjeżdzają.

Jackson KennerEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest czwartym homoseksualistą w obu serialach i drugim w The Originals.

GaleriaEdytuj