FANDOM

Rozbuduj!
Widzisz, Davina? To jest dosyć proste. Wystarczy, że spróbujesz.
—Abigail[źródło]

Abigail była młodą i potężną czarownicą, która została poświęcona w rytuale zbiorów, wraz z Monique Deveraux, Daviną Claire oraz Cassie. W finale pierwszego sezonu The Originals, została zabita przez Klausa.

HistoriaEdytuj

Podczas rytuału żniw była pierwszą dziewczyną, która mieli poświęcić. Gdy Bastianna Natale zamiast przekuć jej palec, Abigail poderżnięto gardło co wywołało panikę pośród innych dziewcząt. Ona i inne czarownice (prócz Daviny) spędziły ponad rok w Limbo dopóki nie zostały wskrzeszone.

Jakiś czas później, gdy urodziła się Hope Abigail wraz z Monique i Genevieve chciały ja zabić, by przeznaczenie ich sabatu zostało dokonane. Została zabita przez Klausa, żeby zakończyć połączenie z przodkami i uratować swoją córkę.

The OriginalsEdytuj

Sezon 1 Edytuj

Wygląd zewnętrznyEdytuj

OsobowośćEdytuj

Po tym jak została ożywiona, jej charakter nie zmienił się tak bardzo. Gdy Davina chciała ożywić różę, dziewczyna zachęcała ją. W porównaniu do Monique, która była bardziej ostra i bardziej wojownicza. Mimo dużej różnicy charakteru pomiędzy ją, a Deveraux nadal była oddana swoim przodkom i była chętna w pomocy zabiciu Hope by uzyskać jej moc.

Moce i zdolnościEdytuj

  • Przywoływanie - akt odwoływania się albo wzywania wyjątkowych form energii przez skupianie na zewnętrznych źródłach prądu.
  • Prekognicja - akt przepowiadania przyszłych wydarzeń opartych z percepcji pozazmysłowej.
  • Perswazja - czarownice mogą kontrolować oraz manipulować umysłami ludzi.
  • Zadawanie bólu - akt tworzenia i zadawania bólu ludziom, a zwłaszcza wampirom.
  • Kontrola nad żywiołami - akt kontrolowania i manewrowania elementami powietrza, ziemi, ognia, i wody.
  • Rzucanie zaklęć - akt zmieniania i/lub panowania nad sytuacją przez wykorzystanie czarów, przekleństwa, lub rytuału, itd.
  • Telekineza - akt kontrolowania i manewrowania ruchem przedmiotów przez umysłowy wpływ.
  • Termokineza - zwiększenie temperatury krwi do stanu wrzenia przez umysłowy wpływ. Jak na razie Davina jest jedyną czarownicą, która może tego dokonać.
  • Sporządzanie eliksirów - akt mikstur browarniczych i eliksirów z cudownymi właściwościami.
  • Umiejętności sensoryczne - niektóre czarownice, jak Davina, są w stanie zmysłowo wykryć magię.
  • Nadzwyczajne dary - niektóre czarownice posiadają dar od natury, który jest wyłącznie ich cechą. Sophie Deveraux miała dar przepowiadania kiedy dziewczyna jest w ciąży.

SłabościEdytuj

  • Niedowierzanie -
    Tumblr n5l3f2t07w1qh8zk2o2 250

    Abigail umiera.

    akt zaprzeczania albo nie wierzenia w magiczny potencjał może spowodować nieumyślnie powstrzymywanie paranormalnej mocy czarownicy.
  • Strach - przygnębiające uczucie wzbudzone przez nieuchronne niebezpieczeństwo, zło, ból, itd., zagrożenie prawdziwe albo wyobrażony sobie; warunek albo uczucie obawiania się może spowodować chwilową utratę mocy czarownicy.
  • Śmiertelność - oparta z faktu, że czarownice są wciąż ludzkie, dzielą wiele z takich samych słabości jako nie-nadprzyrodzone istoty (np. wiek, ścięcie głowy, choroba, sercowe niepowodzenie, uduszenie, itd.)
  • Nadużywanie czarów - nadmierne wykorzystanie czarów może doprowadzić czarownicę do śmierci przez nadmierny wysiłek.

WystąpieniaEdytuj

The Originals: Sezon 1:

CiekawostkiEdytuj

  • W przeciwieństwie do Monique, nie była bezwzględna.

GaleriaEdytuj