FANDOM

,,Hayley: Dlaczego ja ... jestem tak późno na zewnątrz?
Elijah: To tylko najbardziej niebezpieczne, wpływowe zgromadzenie wampirów, jakiego świat kiedykolwiek doznał.”
Elijah o The Strix

A Walk on the Wild Side jest czwartym odcinkiem trzeciego sezonu The Originals.

OpisEdytuj

THE STRIX - W celu stwierdzenia z jakimi zamiarami stary znajomy Tristan przybył do Nowego Orleanu, Elijah zastanawia się nad uczestnictwem w gali organizowanej przez tajemniczych starożytnych wampirów znanych jako The Strix, a Hayley wprasza się, by towarzyszyć mu. Tam [na balu - przyp. red], Marcel otrzymuje kuszącą ofertę złożoną przez tajemniczą kobietę o imieniu Aya, ale szybko zdaje sobie sprawę, że rzeczy nie zawsze są takie, na jakie wyglądają. Gdzie indziej, istotny element planu Luciena znika, on i Klaus tworzą próbny sojusz, by go znaleźć.

StreszczenieEdytuj

ObsadaEdytuj

Postaci główneEdytuj

Postaci cykliczneEdytuj

Postaci gościnneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Kongos - Hey I Don't Know
  • TV On The Radio - Happy Idiot
  • XYLO - Afterlife
  • Halsey - Castle
  • Band Of Skulls - Cold Sweat
  • Vaults "Lifespan (MMOTHS Remix)"
  • Fleurie "Sirens"
  • Keep Shelly In Athens - Benighted
  • Algiers - "Blood"
  • Gin Wigmore - Holding On To Hell

CytatyEdytuj

Zwiastun Edytuj

Zapowiedź Edytuj

Sneak Peak Edytuj

  • Klaus: Co ty tutaj robisz?
  • Freya: Mieszkam tu.
  • Klaus: Tak oczywiście, po prostu nie zdawałem sobie sprawy, że jesteś z powrotem tam, co opuściłaś. Może byłem wyrzucony przez dziwnych panów przeglądających zawartość mojej lodówki rano.
  • Freya: Twoja troska o moje miejsce pobytu...dotyka.
  • Klaus: Po prostu chcę wiedzieć, kto tu jest w danej chwili. Nie sądzę, że to zbyt wiele.
  • Hayley: Dobrze, jak długo sprawdzamy frekwencję.
  • Klaus: Och dobrze. Mój niekochany starszy brat i moja byłą jedno nocna dziewczyna. Jakie ładne, normalne spotkanie rodzinne.
  • Hayley: Uroczo.

CiekawostkiEdytuj

  • Alexis została pokazana jak całuje Freye co czyni ich drugim żeńskim pocałunkiem na ekranie.

▪ Po raz pierwszy pokazano retrospekcję w grze Sinners and Saints pomiędzy Sophie i przypadkową imprezowiczką.

▪ Podczas pocałunku Alexis pokazany jest los Freyi w przepowiedni: Freya zostanie pochowana żywcem z powodu Rodziny Mikaelson.

  • Piekielna godzina skupia się wokół gali Strix, której Marcel jest honorowym gościem Ayi. Mówiąc o nowej kobiecie z życia pana Gerarda, Davis mówi, że fani mają rację, wyczuwając coś pomiędzy nimi. "Myślę, że tam jest całkiem dobra chemia", mówi CMD TVLine Marcelowi i Ayi. "Ale myślę, że każdy z nich, sam, miałby chemię z balonem, są to charyzmatyczni ludzie, ale tak, coś tam się wisi, i jest jeszcze coś w tym nadchodzącym odcinku - w tym wspaniała scena na końcu, myślę, że ludzie będą kochać."
  • Klaus i Lucien niszczą galę Tristana, udając pijanych, by Freya mogła ocalić Alexis.
  • Lucien stukając Tristana w nos i mówiąc, że został zaimprowizowany przez Andrew Leesa. Klaus, mówiąc, że szampan Tristana był tani, został również zaimprowizowany przez Josepha Morgana.
  • Strix zaczęło istnieć w tym odcinku.

Ofiary Edytuj

Wideo promująceEdytuj

GaleriaEdytuj