FANDOM

A Streetcar Named Desire jest czternastym odcinkiem trzeciego sezonu The Originals.

Opis Edytuj

EKSCYTUJĄCY CROSSOVER Z "PAMIĘTNIKAMI WAMPIRÓW" - Z groźbą przepowiedni wiszącą nad ich głowami, Klaus i Elijah okazują się bezsilni wewnątrz magicznej pułapki, podczas gdy Aya i sabat czarownic związany z The Strix kontynuują ryzykowne zaklęcie, które mogłoby zniszczyć jednego z nich na dobre. Gdzie indziej, Freya, by odzyskać braci, zjednuje sobie Marcela, Hayley i Stefana Salvatore, starego przyjaciela Klausa, którego nieoczekiwane przybycie może być kluczem do ich przetrwania. Wreszcie, Davina rusza do przodu z niebezpiecznym planem, który prowadzi ją o jeden krok bliżej do pojednania z Kolem.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Postaci główneEdytuj

Postaci cykliczneEdytuj

Gości specjalnychEdytuj

Postaci GościnnychEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Jospephine Baker "J'ai Deux Amours"
  • Blue Steele And His Orchestra "Girl Of My Dreams"
  • Amy Stroup "Dark Runs Out"
  • Jill Andrews "Lost It All"

Cytaty Edytuj

Elijah: To ona [Aurora] pójdzie na pierwszy ogień.
Klaus: Kiedyś powiedziałeś, że jej głowę chętnie wykorzystasz jako podnóżek. Po co czekać?

Tristan: Jesteśmy twoimi dziećmi. Przyszliśmy do ciebie, błagaliśmy, żebyś zniknął dopóki zagrożenie z przepowiedni nie minie, żebyś chociaż raz dźwignał brzemię bycia naszym stwórcą.
Elijah: Czy mógłbyś mi oszczędzić wykład o wyrodnym ojcu?

Tristan: (do Elijah) Kiedy ty zdradziłeś, ja byłem lojalny. Kiedy zniknąłeś, ja pozostałem. Powinieneś znaleźć chociaż dwóch rycerzy w lśniących zbrojach, nadal na tyle głupich, żeby chcieli dla ciebie walczyć... Zginą przy twoim boku.

Freya: Połączę się w Lucienem. Im starszy wampir, tym większe źródło mocy.
Hayley: Zyskamy dla niej trochę czasu, sprawimy, żeby Strix miało zajęcie.
Lucien: Chcesz, żebym tu został, trzymał się za ręce z odnalezioną siostrą, podczas gdy ty weźmiesz tych dwóch bobasów i zaatakujecie Strix? To chyba jakiś żart.
(Freya jednym gestem ręki łamie Lucianowi kark)
Stefan: To było imponujące.
Freya: Lepiej pracuje mi się w ciszy.

Elijah: (do Aurory) Jesteś zaburzonym i śmiesznym dzieckiem, które nie można zostawić bez nadzoru. Największą przysługą, jaką mogłem zrobić bratu, to zauroczenie ciebie, żebyś go zostawiła. Et voilà! Dziesięć wieków później, doszedł do tego wniosku sam.

Lucien: Jesteś tą mroczną, Freyo Mikaelson. Sznury nasączone werbeną. Zaklęcie penetrujące. Brakuje tylko taniego motelu i mamy początek romansu.
Freya: Najpierw musiałbyś to przetrwać.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Wideo promujące Edytuj