FANDOM

A Ghost Along the Mississippi jest dziesiątym odcinkiem trzeciego sezonu The Originals.

OpisEdytuj

OSTATECZNA ROZGRYWKA ZE STRIX- W następstwie strasznego planu, który pozostawił Cami martwą, Klaus wypowiada wojnę Aurorze i Tristanowi. Gdzie indziej Vincent, który powrócił jako regent czarownic w Nowym Orleanie, zostaje zmuszony do korzystania z magii wbrew swojej woli, a Hayley i Jackson stają się pionkami w pokręconej grze Tristana. W końcu po dowiedzeniu się, że Tristan posiada potężną broń, która mogłaby zniszczyć ich rodzinę raz na zawsze, Klaus, Elijah i Freya wprowadzają ryzykowny plan, który prowadzi do ostatecznej rozgrywki ze Strix.

StreszczenieEdytuj

ObsadaEdytuj

Postaci główneEdytuj

Postaci cykliczneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Dotan - Waves

CytatyEdytuj

  • Klaus (do Elijah): Należy odpowiedzieć na te ataki! Nasza kara musi być szybka! I musi być brutalna!
  • Freya (do Klausa): Czy to nie jest dokładnie to, co przepowiedziało proroctwo!?.
  • Klaus (do Elijah): Nadchodzą.

  • Aurora (do Klausa): Kochanie! Wiedziałam, że mnie znajdziesz.
  • Klaus (do Elijah): Nadchodzą.
  • Tristan: Zanim noc się skończy, my przypieczętujemy to na zawsze.

  • Klaus: Należy odpowiedzieć na te ataki! Nasza kara musi być szybka! I musi być brutalna!
  • Elijah: Zgoda. Po Serratura zostanie odzyskana. Wisior Freyi jest również zaginiony.
  • Klaus: A Finn razem z nim. Warto więc (?) znaleźć zaginiony! Nasza firma jest dziś w stanie wykończyć firmę de Mertel.
  • Elijah: Teraz bracie pomyśl. Pomyśl. Tristan potrzebuje najpotężniejszego czarownika w mieście, aby aktywować tę broń. Regeneracje.
  • Klaus: Vincent..., który był kiedyś w posiadaniu Finn'a!
  • Elijah: Nie. Zostań tutaj.

---------------------------------------

  • Elijah: Zgoda.

--------------------------------------

  • Tristan: Przypieczętujemy to na zawsze.

--------------------------------------

  • Klaus (do Elijah): Nasza firma jest dziś w stanie wykończyć firmę de Mertel.

--------------------------------------

  • Klaus (do Frey'i, Elijah i Vincent'a): Dwóch pierwotnych wampirów i dwóch potężnych czarodziei przeciwko armii łotrów. Mam dość tego czekania.

CiekawostkiEdytuj

Ofiary Edytuj

Wideo promująceEdytuj

GaleriaEdytuj