FANDOM

22, 190 Days jest premierowym odcinkiem siódmego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

ŻYCIE BEZ ELENY - Po tym, jak na skutek pokręconego planu życie Eleny zostało połączone z życiem jej najlepszej przyjaciółki Bonnie, Damon musi odnaleźć się w nowej rzeczywistości bez miłości jego życia. Nowo wzmocniona Bonnie decyduje, że dalej będzie moralnym kompasem Damona i ma go na oku, podczas gdy on ostrożnie ma oko na Alarika, który stracił swoją narzeczoną Jo. W międzyczasie, czekając aż Caroline uporządkuje swoje uczucia, Stefan bierze czynny udział w ochronie miasta przed Lily i jej rodziną Heretyków. którzy nie marnują czasu siejąc spustoszenie w Mystic Falls. Gdzieś indziej Enzo walczy by odnaleźć swoje miejsce w nowym życiu Lily i szybko zostaje zmuszony to określenia, wobec kogo jest lojalny. Ostatecznie, gdy stawka jest wyższa niż kiedykolwiek, Matt, który niedawno ukończył program szkoleniowy na funkcjonariusza policji, łączy siły ze Stefanem i Caroline by powstrzymać Heretyków, ale nieoczekiwany zwrot wydarzeń stawia  jedno z nich w niebezpiecznym położeniu.

StreszczenieEdytuj

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Beck - "Dreams"
  • Nielson - "Beauty & de Brains"
  • Chet Faker - "Bend" 
  • FOALS - "What Went Down"
  • Joy Williams - "Until The Levee" 
  • Keaton Henson - "Elevator Song"
  • Amy Stroup - "Redeeming Love"

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Damon mówił w odcinku I'm Thinking Of You All The While, że będzie czekał na Elenę 60 lat, a tyle właśnie trwa 22 190 dni.
  • To trzeci odcinek mający w tytule liczby po 162 Candles i 1912.
  • Po raz pierwszy Elena nie będzie wymieniona jako postać główna.

Wideo promująceEdytuj

WideaEdytuj

GaleriaEdytuj