FANDOM

Ślub Jo i Alarica odbył się w lokalu weselnym oraz altanie zaaranżowanej na katedrę. Przedstawicielka urzędu stanu cywilnego udzieliła ślubu zaręczonej parze: Josette oraz Alaricowi. Uroczystość została przerwana przez nagłe wtargnięcie Kaia, który spowodował śmierć wielu gości.

Wydarzenie zostało ukazane w odcinkach I'll Wed You In The Golden Summertime oraz I'm Thinking Of You All The While.

Ważne wydarzeniaEdytuj

  • Damon wyznaje Elenie, że postanowił wziąć lekarstwo na wampiryzm razem z nią. Para niemal spóźnia się na ślub, ponieważ konsumuje swój związek.
  • Jeremy, Bonnie oraz Matt nie docierają na uroczystość:
    • Jeremy z powodu odwołanych lotów.
    • Matt i Bonnie udają się do uwięzionej w celi Lillian Salvatore, ale zostają zaatakowani przez Kaia.
  • Organizatorka wesela łapie grypę, wobec czego Caroline staje za sterami i przygotowuje wszystko dla pary młodej.
  • Małżonkowie tworzą własne przysięgi.
  • Joshua Parker, ojciec Jo, prowadzi córkę do ołtarza. Tym samym ona wybacza mu, iż usiłował ją zabić.
  • Alaric ślubuje Jo dozgonną miłość i zakłada na jej palec podaną przez Tylera obrączkę.
  • Kiedy Jo rozpoczyna swą przysięgę, jej suknia zostaje poplamiona krwią. Niewidzialny dotąd Kai zabija siostrę, która umiera w objęciach swego świeżo poślubionego małżonka.
  • Kai zamienia salę weselną w pobojowisko, niszcząc szklane żyrandole. Spadając, odłamki ranią zgromadzonych gości.
  • Elena zapada w śpiączkę.
  • Cały Sabat Bliźniąt ginie.

Przysięgi małżeńskieEdytuj

Tylko Alaric zdążył wygłosić swoją. Brzmiała ona tak:

Żadne z nas nie powinno tu teraz stać. Spędziliśmy życie, unikając przeznaczenia i walcząc z przeciwnościami losu. Ale ponieważ to robiliśmy, było mi dane cię poznać. Najpiękniejszą, najzabawniejszą i najbardziej onieśmielająco genialną kobietę, jaką kiedykolwiek spotkałem. Inspirujesz mnie. Udowodniłaś mi, iż w moim życiu może zagościć szczęście. I dlatego właśnie przysięgam być z tobą, kochać cię i unikać przeznaczenia wraz z tobą aż do końca naszych żyć.
—Przysięga Alarica.[źródło]

CiekawostkiEdytuj

  • Wydarzenie może nawiązywać do Czerwonego Wesela z popularnej serii książek "Pieśń Lodu i Ognia" oraz serialu "Gra o Tron". Podczas obu ceremonii doszło do tragicznego obrotu spraw:
    • Zmarła ciężarna kobieta - Josette ("Pamiętniki Wampirów") i Talisa Stark ("Gra o Tron").
    • Wielu gości zginęło w wyniku walk.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj